tisdag 22 september 2009

Trötthet, illamående och influensa.

Jag har och är till viss del fortfarande grymt trött. Det är föga förvånande eftersom jag är gravid. Jag mår också illa, rejält illa.
Det snurrar en hel del i skallen om vad jag skulle vilja skriva om men jag är fanemej för trött. Alla dessa idéer överröstas också ofta av högljudda tankar som "godis, glass, mat, MAT".
Min kära drake Ophelia har också drabbats av influensa men hög feber. Det innebär att man är mycket upptagen men att inte sova på nätterna.
Det är ganska intressant det där. De gånger man sover så är det mardrömmar som hägrar, eller att jag drömmer såpass övertygande att jag tror på det själv när jag vaknar upp. Jag tror alltså tio gånger per natt att jag hämtar panodil till min feberyrsliga dotter.

Jag hoppas, hoppas att natten blir bättre och att den där förbannade febern försvinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar